سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در برابر آنکه از او دانش می جویید، فروتنی کنید و از دانشمندان متکبّر مباشید که باطل شما، حقّتان را ببرد . [امام صادق علیه السلام]
پایگاه خبری فکور

درباره پمپ پنتاکس About Pentax Pump | نمایندگی پمپ پنتاکس نوریپمپ پنتاکس | اجرای لوله کشی ساختمان


 

  • درباره پمپ پنتاکس About Pentax Pump | نمایندگی پمپ پنتاکس نوریپمپ پنتاکس | اجرای لوله کشی ساختمان

    درباره پمپ پنتاکس About Pentax Pump 

    درباره پمپ پنتاکس About Pentax Pump در آموزش پمپ پنتاکس از گروه تاسیسات نوری. در مباحث قبلی در رابطه با 60 آموزش مفید در رابطه با اصول لوله‌کشی ساختمان توسط متخصصان فروشگاه و گروه تاسیساتی نوری صحبت شد. از سری مباحث آموزشی آموزش پمپ پنتاکس ، امروز نکته جدیدی را بررسی می‌کنیم. همه چیز را درباره پمپ پنتاکس بدانید. امروز به بررسی کمپانی و سایر موارد پمپ پنتاکس می‌پردازیم.

    درباره شرکت پمپ پنتاکس

    دفتر مرکزی شرکت پنتاکس در منطقه صنعتی Veronella ، تنها چند کیلومتری ورونا Verona واقع شده است. تازگی امکانات تولید جدید در ایتالیا خریداری شده است. با گذشت سال‌ها ، این شرکت سازمانی را تأسیس کرده است که بتواند از فعالیت‌های تجاری به طور مناسب پشتیبانی کند. با داشتن یک شبکه گسترده ، آن را به شرکت‌هایی که در حال حاضر در بازار فعالیت دارند متصل کرده و توانایی خود را در مواجهه با تهدیدهای پنهان ناشی از اقتصاد جهانی مجهز کرده است.

    محصولات شرکت پنتاکس PENTAX در بیش از 100 کشور عرضه می‌شود. ، از جمله این ، به دلیل ظرفیت‌های بالای شرکت برای غلبه بر موانع وارداتی که توسط تعدادی از دولت‌ها ایجاد شده است، تفاهم‌هایی صورت گرفته است. در بسیاری از موارد این موارد بسیار مثبت بوده است. این شرکت قادر است تا با هر بازاری بطور جامع گفتگو کند و تخصص خود را در اختیار هر کسی که نیاز دارد قرار دهد.

    ماموریت پمپ پنتاکس : “ایجاد ارزش هدف اصلی ماست”

    درباره پمپ پنتاکس

    چندین سال است که شرکت پنتاکس PENTAX سهم بزرگی از بازار جهانی پمپ‌های موتور محور را به خود اختصاص داده است. بخش فروش دائماً به لطف طیف وسیعی از کالاهایی که در اختیارتان قرار دارد، امکان پشتیبانی بیشتر از مشتریان موجود را فراهم کرده و بازارهای جدیدی را باز می‌کند. از سوی شرکت پنتاکس PENTAX تمرکز نزدیک روی بررسی‌های بازار قرار دارد تا بتواند هرگونه نیاز جدید را بلافاصله به بخش تحقیق و توسعه منتقل کنید.این شعار محوری و کلیدی ماست:

    بهترین‌ها : راه توسعه و پیش‌بینی مناسب سناریوهای آینده.

    طیف وسیعی از محصولات بسیار گسترده پمپ پنتاکس وجود دارد. به همین دلیل است که این شرکت امروزه قادر است بسیاری از نیازهای مختلف را تأمین کند. مهمتر از همه این‌ها می‌تواند بازار را به درستی مدیریت کند که هر بار یک محصول با کیفیت بالا را با قیمت مناسب تهیه و عرضه نماید.

    “محصولی با کیفیت و قابل دسترسی برای همه” جورجیو پدرولو ، مدیرکل پنتاکس

    همه چیز درباره پمپ پنتاکس

    پس از گذشت بیش از 25 سال فعالیت تجاری، سرانجام رهنمودهایی که بر توسعه صنعتی Pentax Industries SpA حاکم و هدایت شده است، بطور کامل ردیابی و اجرا می‌شوند. اقدامات و فرآیندها با هدف اصلی آشکار ایجاد ارزش و منافع برای بخش‌های مختلف فرآیند تولید و توزیع با یکدیگر در هم آمیخته‌اند. تخصیص منطقی از منابع موجود، همراه با یک برنامه تصفیه شده از تمرکززدایی تولید، این شرکت را قادر ساخته است که هر بار به سرعت با شرایط سریع در حال تغییر بازار سازگار شود. ارائه بهترین کیفیت محصول در عین سرعت تغییر بازار.

    درباره پنتاکس

    همه چیز درباره پنتاکس

    پنتاکس سعی کرده است بهترین در نوع خود باشد. به همین منظور بر موارد زیر تکیه کرده است.

    • تمرکز نزدیک بر بازارها ،
    • متعهد به پاسخگویی به سهامداران خاص مناطق مختلف ،
    • با توجه ویژه به پیشرفت فناوری.
    • همه اینها از منظر سیاست “رضایت مشتری” دقیق.

    مدنظر داشته باشید که ارسال متریال در حال اجرا و اتمام کار رایگان می‌باشد. و تمامی خدمات تاسیسات نوری با 2 سال ضمانت اجرایی به صورت کتبی در قرارداد می‌باشد.


    به طور کلی پمپ دستگاهی است که انرژی مکانیکی را از یک منبع خارجی گرفته و آن را به سیالی که از آن عبور می نماید منتقل می کند. تقسیم بندی پمپ ها بر اساس عوامل گوناگونی همچون،

    1. نحوه انتقال انرژی به سیال،
    2. نوع سیال،
    3. متریال به کار رفته در ساخت پمپ و …

    صورت می گیرد.

    در اکثر منابع و مراجع ترجمه شده، این تقسیم بندی بر اساس مسائل تئوریک و آکادمیک بوده و بیشتر، پمپ های سانتریفیوژ مورد توجه بوده اند. در این نوشتار سعی بر این بوده آشنایی مختصری با انواع پمپ های موجود در صنایع بر اساس موارد عملی و کاربردی صورت پذیرد.

    در صورت نیاز به انواع پمپ های صنعتی ، مشاوره و اطلاعات فنی بیشتر با کارشناسان تاسیسات نوری تماس حاصل فرمایید و یا به سایت www.noorihvac.com  مراجعه کنید.


    استفاده از خدمات متنوع پمپ پنتاکس گروه تاسیسات نوری


    برای بهره‌مندی از خدمات گروه تاسیسات نوری می‌توانید از طریق راه‌های زیر با ما در ارتباط باشید:

    تلفن‌های تماس ما:  02166005215 – 09123996913

    ایمیل: rezanoori1984@gmail.com


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط moallem 98/10/15:: 12:59 عصر     |     () نظر